Sunday, September 5, 2010

new hobby??


arini lupa plak klas batal....deeeyymmmm~ kalo tau awal2 xde la aku kalut2 cam mak andam...hish! tp xpe....blh aku tulis byk sikit...haha ni nk habaq mai...aku skrg cam da suka seni2...dulu seni lakon...pstu seni tarian...pstu seni muzik...pstu seni fotografi...skrg minat lak seni edit gmbr n design baju....ckp psl seni lukis ni...aku pnh dpt F- sbb aku warnakan anak sungai yg lalu bwh jambatan warna hitam.....deyymmm~ camne leh confius time tuh...bajet highway la kot~ haha kalo nk di ikutkan....sungai skrg bkn biru sgt...hahaha anyway, ni ade 4 design baju....saje suke2...sape2 n komen,xkesa -ve or + ve..aku trima utk improve diri sndiri~ nah enjoy~ n of coz aku la model...aku la tokey design...jgn jeles~ crdt to peyuz tlg amik gmbr~ =)









No comments: