Saturday, June 27, 2009

i'm back~ yeah!!


Atas permintaan ramai,aku dgn 'sukarela' update aku pnya blog yg agak berhabuk ni..haha..aku sebenarnya dah tulis byk blog..tp sume cam separuh jln..aku pn xtau kenape..mybe salah aku..or cikgu BM aku yg amat2 tegas..sampai aku xreti2 wat penutup karangan..ahaha..

today,aku nk cite pasal bdk2 Universiti Sains Malaysia Kampus Kesihatan yg baru mendaftar hari ni..berdasarkan infomasi dari kawan aku, Encik Kerbausama, budak2 yg baru masuk ni agak nerd..trutama yg laki2..ini mengundang kerisauan terhadap senior yg aktif dlm sukan (termasuk aku) kerna mungkin batch pertama APEX USM adalah study-holic!!! tidakkk~ tp ini tidak pasti lg..so ari ini aku nk wat misi spy kat USMKK..drive dr umah aku..lalu 3 traffic light..dah sampai U aku..ahaha..







xmcm adik aku yg daftar ari ni..mama aku kejut pagi2 sebeb nk suruh hantar dier +my dad + my bro Farizi kat airport..adik aku dpt kos Chem Eng kat UITM Shah Alam..
tgk2..1st day kat U,dah abis duit beli tiket flight..tu xkira beli barang2 nk masuk U lg..aku nk mitak duit make-up keta aku pn jd segan..kesihankan kat parent aku..walaupun diorg dah lame janji..huhu..



xpe..next time kot..hahaha..ok..aku tgh siap2 nk g U..jd stalker jap..tgk junior yg lawa2..haha..juz kidding..nk teman kerbausama main bola..daaaa~ peace!!

No comments: