Sunday, April 11, 2010

Kehidupan Pelajar Perubatan Yang Terlarang

12 April...lagi sebulan aku nk exam...usaha yg ptt aku gandakan utk cover sume lec notes yg bertimbun-timbun bagai nk rak di sana sini merata tempat di dalam bilik yg xde la luas sgt di usmkk ni...namun ape yg buat amat la bertentangan dgn etika seorang pelajar perubatan...tdo lewat men fb n game serta tgk muvi...lg indahnya idupku sambil minum coke (but i prefer pepsi...tp kdai cik din xjual la plak) n kunyah biskut keju hasil kepantasan tangan aku ketika pembahagian hadiah cabutan bertuah semasa Malam Kebudayaan Kelantan baru2 ini...yang paling teruk pagi ini tertinggal subuh la plak...alahai celakanya...sudah bgn kul 6...sempat layan fb pstu leh ttido la plak...haih~ hinanya aku...pastu di ambang pelajar2 seangkatan aku bersiap2 g kuliah dlm kul 8...aku sedar,aku alert, tp kemalasan aku membuat aku terlepas kelas lg angkara xcukup tdo...ini sume sbb doctor surgeri smlm yg cancel kelas beliau pada kul 8 pg di saat aku berlari2 ke kuliah...mandi pun xsampai 10 minit...aku xsempat melabuhkan bontot aku pun lagi tapi pengumuman bahawa kelas cancel telah dilakukan oleh acap a.k.a ketua kuliah kitorg...alahai kecewanya~

btw..smlm pn ade yg best jgk...ahli2 Majlis Penghuni Desasiswa Murni (jawatankuasa asrama nama Murni) dpt mkn sempena Majlis Penghargaan MPDM..walaupun kene byr jgk...rm10 je pun...namun kami dpt mkn puas...hehe sume pkai lawa2...aku sempat pose ngn Encik Ismadi,Bebeng,Acap dan Izzaz...ni ade skeping gmbr...



berbalik kepada kehidupan aku yg kurang sihat ni....sape2 ade ilmu motivasi...tolong la ajar aku nk jd rajin....siyes nih...aku dah cuak tgk org lain fail exam..huhu...sorry ah blog aku ni da bkarat...9 bulan x update..haha nnt la kalo ade free time aku update la lagi...aku x janji bile..hehe chow~

1 comment:

bila hati berbicara... said...

Sesungguhnya Allah Ta'ala tidak melihat hambaNya pada banyak mana@tggi mana kejayaan yg dicapai,tapi Dia melihat pada banyak mana usaha yg dilakukan oleh hambaNya....tiada insan yg sempurna tp tak salah berusaha utk menjadi yg lbih baik...