Saturday, May 1, 2010

Transfomasi

aku insan bernama Ahmad Khairul Ridhuwan...pelajar medic kat usm,kelantan,msia...xbyk blh wat kat klntan nih...maklum la..negeri sndiri...xexcited pun time mula2 msuk U...haih~


ni gambar time aku dlm bilik bedah...xde pape yg menarik...jarum sana sini...ubat2..org sakit...doctor2...dan pemerhati cam aku...


ni aku time bosan....bestnya duk kelantan ni anda dapat xperience 1 suasana stadium penuh ngan peminat fanatik pasukan bola sepak kelantan...siyes...kalo korg sume tgk kat stadium lain...nk cukup separuh penuh belum tentu dapat lg...kalo kat sini...ade je match kelantan...stadium penuh...aku pun xpham..hehe



ni hobi aku yg pertama kat usm...maklum la bosan nk mati...siyes! lepas study susah payah...pukul drum kuat2 nk mati...xde orang nk kesah...drum rosak...USM blh beli lg..haha

ni aku tgh gelecek 3 org...thx to Remy yg gn camera dslr Rezza dpt capture moment berharga nih....slalunya aku men bola xde pun org amik gmbr..mula2 aku men bola xde la serius sgt smpai nk wakil2....cam men ptg2 sejak skolah lg...kat skolah pun xpenah wakil bola inikan nk wakil U...tp kat USM...aku jd komited sikit sbb akta merit yg memaksa student involve something yg memberi merit contohnya bola sepak nih...maka...aku wakil bola USM ke Penang sejak 1st year smpai 3rd year n counting...hehe



ni ramai org xcaya aku msuk tarian...bukan ape..perwatakan aku yang comel2 tp macho (sori riak sikit)..yela,msuk bola then tarian....cam x ngam...kan kan? mula2 aku msuk tarian sbb aku jd bidan terjun...diorg mitak sgt2 kat aku gnti org balik umah ttba atas sbb2 yg xleh dielakkan...maka terjebak la aku dlm tarian...smpai skrg..hehe


ni sukan terbaru aku join....mak aku ckp bahaya...tp aku degil...nk jgk msuk...ni pun jd bidan terjun jgk...join last minit..hehe aku first time msuk..trus dpt silver...bangga! penat,sakit tp puas!


ni aku time form 5....sumpah nerd! tp org xcaya...org igt aku playboy skolah la...ish..xphm aku...hahaha...tgk...dgn tie yg xsesuai..suar tinggi...muke selenge...adoi...ptt la xde org minat aku..haha...n aku xkesah...=P


mungkin ini dinamakan evolusi...bkn evolusi Darwin yg bangang tu...tp evolusi diri dari alam kanak2 ke remaja ke dewasa...aku insan biasa...mampu berubah...kalo dulu ade org kutuk aku selekeh...esok lusa kita tgk sape selekeh...haha chow~ nnt aku update lg...

2 comments:

zahirah ardy said...

zzz aku x faham knapa kau pakai anak tudung masa main rugby -_-" kau tengkorak bayi pa?

KhAiRuL RiDhUwAn said...

bengom ko z...hahaha time jump tu org slalu siku kepala org sblh...tu yg aku pkai...haha