Monday, April 26, 2010

Katak oh katak

Hujan turun dgn lebatnya,tnda kebesaran Ilahi..dlm kedinginan yg amat ini,timbul 1 jenis kepanasan di hati penduduk USMKK..hari ini,hari dlm sejarah...rmai yg mngadu kpdku bhawa individu yg aktif bsukan xdpt bilik...walaupn aku ahli MPDM...aku xmampu membuat apa2 krana aku hnya ketua aras 1 di DM2...aku hnya mampu mnyalurkan rasa tidak puas ati tentang pmilihan pelajar diterima msuk asrama utk sem yg dilakukn...mereka mngatakan blaku pnyelewengan...meraka ckp ahli biasa(ahli bwh Exco) dlm MPDM yg xmnyumbang apa2 kepada USM dpt bilik sdgkan mereka yg mwakili USM dlm SUKAD,TOT dan MASUM xdpt bilik...aku hnya mampu mdengar...diam tnpa kata...mereka kata mereka pergi program2 di Penang dgn byran RM10 sehari...tak berbaloi kata mereka...nasi kandar + teo beng dah rm7...makan tak kan sekali sehari...dah la bayaran still xdapat lg...tertunggak...mereka kata pduduk MURNI wakil NURANI xdpt bilik di MURNI lagi sbb xmnyumbang kepada MURNI...NURANI plak hanya mnawarkan tempat kepada penduduk asal NURANI sahaja...benarkah statement nih?? siapa mangsa ni?? sedangkan persetujuan dibuat NURANI (geng kuat SUKAD) dan MURNI (geng kuat TOT)...ape kejadahnya ni??? aku dah confius....nak je aku terjah kat bilik msyuarat DESA...tp siapa aku?? aku hnya ketua aras 1..

3 comments:

Unknown said...

DM1 tu DM pmpuan laa.. hehe..

KhAiRuL RiDhUwAn said...

hahahaha...sorry2..tertekan..psni edit..

Unknown said...

ahaha~
mne laa tau btol2 ko ketua aras DM1..
syok ar ko leh usha awek2 cun..=b